21. 6. 2024 | Tisková zpráva

Druhá nejvyšší hokejová soutěž s novým názvem Maxa liga

Od nadcházející sezóny nahrazuje sázkovou společnost Chance coby titulárního partnera 1. hokejové ligy loterie Maxa. Hlavním důvodem je fakt, že Chance od následující sezóny spojí své jméno s fotbalem a stává se od 1. července 2024 titulárním partnerem nejvyšších dvou českých fotbalových lig. Stejný název soutěží v hokeji i ve fotbale by byl pro fanoušky zbytečně matoucí. Maxa je nová značka, pod kterou bude od podzimu vystupovat loterijní společnost Korunka. Ta stejně jako Chance spadá do skupiny Tipsport.

Právě díky spojení s populárním sportem se nové značce oblíbené loterie dostane zásadního zviditelnění u relevantního publika. Loterie Maxa se formálně veřejnosti představí 1. září.

„Nový název i logo odhalujeme už teď, aby stávající klienti měli dostatek času přechod z Korunky na Maxu zaregistrovat s předstihem. Dalším důvodem je zahájení sponzoringové spolupráce s druhou nejvyšší hokejovou soutěží, v jejímž rámci se Maxa stává titulárním partnerem, což je ideální příležitost pro komunikaci nového brandu. Partnerství pochopitelně odráží i novou grafickou identitu ligy, a to má velký dopad na všechny týmy. I tady bylo zapotřebí podklady připravit tak, abychom našim partnerům dali dostatečný časový prostor k výrobě a přípravě všeho potřebného před startem nadcházející sezóny,“ říká ředitel loterie Filip Bocek.

Maxa liga bude mít vlastní logotyp a díky spojení s populárním sportem se nové značce oblíbené loterie dostane masivního zviditelnění u relevantního publika. Je to první dlouhodobé sponzorství, do kterého se loterie pouští. Podle výsledků Maxa ligy bude v budoucnu zvažovat další případné sponzorské aktivity podobného rozsahu.

Ráda bych poděkovala společnosti Chance za šestileté partnerství s druhou nejvyšší hokejovou soutěží a přejeme jí mnoho úspěchů ve fotbalové spolupráci. Současně se velmi těšíme na spolupráci s novou značkou Maxa, která bude na základě kontraktu jak s kluby, tak s Českým hokejem titulárním partnerem 1. ligy do sezóny 2027/2028 včetně,“ uvádí Jana Obermajerová, generální ředitelka BPA sport marketing, výhradního marketingového partnera Maxa ligy.

„Mezi naše hlavní priority patří ve spolupráci s marketingovým partnerem BPA zvýšit propagaci, prestiž a zájem o utkání 1. ligy. Předpokladem k tomu je nejen větší spolupráce a zapojení napříč prvoligovými kluby, ale také s titulárním partnerem. Děkujeme loterii Maxa za spojení s naší soutěží a těšíme se na společné projekty a aktivity, které nám pomohou naplnit naše předsevzetí,“ doplňuje za SPK jeho prezident Pavel Hinner.

Další informace k novému ročníku Maxa ligy budou představeny ve spolupráci i s nedávno ustanoveným Sdružením prvoligových klubů na plánované tiskové konferenci před zahájením sezóny, ta dle rozpisu startuje úvodním kolem v sobotu 14. září.

audi-mediaservices.com